Followers

Entry Baru (Blog Personal)

Giveaway:Keychain From Langkawi by lisaafha

join sini: http://lisaafha.blogspot.com/2011/07/giveawaykeychain-from-langkawi-by-lisaafha.html
Tamat: 31/7/2011

tag: cik purple
cik ros cute

SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER

JOIN : http://lunalanun.blogspot.com/2011/07/segmen-mari-menambah-follower.html
Tarikh tutup: 25 jul 2011




Mcm best jer tajuk kat atas tuh kan!!kan!! he..he. maklumlah org x famous so xderlah byk sgt follower..harap2 bila dah joint ni makin bertambah lah follower..ishhkk ada ker org nak follow kita ni...harap2 adalah kut....x salah mencuba!!!

Bloglistku hilang!!! Giveaway

Klik sini utk join-
http://redribbonboutique.blogspot.com/2011/07/bloglistke-hilang-giveaway.html
Kategory : Blogger Perempuan
Tarikh tutup: 12 ogos 2011



Contoh hadiah yg akan di berikan...kaluu menanglah he..he..he..superb kan..


Kesian kat Mrs redribbon ni..yerlahlah sempena dgn tajuk kat atas tu semua dah tahu yg bloglist diaorg hilang..harap2 dapat jumpa balik & satu lagi tahniah sbb nak kahwin harap2 perkahwinan anda berdua di realisasikan dgn jayanya dan bahagia hingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak yg comel. muaaaaaaaaaaaah utk korang...