Followers

Entry Baru (Blog Personal)

The Result is out!! Congratulation

Haa...ibu rasa ibu nak percepatkan tarikh utk umumkan pemenang '' 1st give away kenapa aqil menangis'' sbb ibu dah dapat pemenangnya..walaupun tarikh tutup 28/8/2011 tapi ibu tgk dah xder yg nak join so ibu dengan rasminya akan mengumumkan pemenangnya pada hari ini lah yer...you all jgn marah yer...

The winner for this giveaway is..... http://nurulshiraz.blogspot.com/2011/07/1st-giveaway-kenapa-aqil-menangis.html
Kenapa nurul dipilih sbb dia sahaja yg menekanya dgn betul he...he.. the answer is Aqil menangis sbb kena usik bkn sbb terjatuh he..he...he...
Again,Thank you guys for your love & support...to all participants thank you coz sudi join this giveaway.. muaaaaaaaaah tu you all & hepy to know each others....

Congratulation to the winner, i will contact you soonest!!!

5 comments:

Golden Rose said...

alamak...baru nak join hari ni...dah join pun tadi...hmm...

Cik Rose Cute said...

Tahniah!!!

Sheeszshira Shiraz.... said...

Nurul Shiraz Kamarudin
No 16, Taman Paka Indah 1.
23100 Paka, Dungun.
Terengganu Darul Iman
019-9858653

tiefazatie said...

laaa...kena usik nie..haa

tahniah pemenang!

Fmty and GA! said...

baru je join tadi..ala xde rezeki..isk2